ספר לכל - רכש מוסדות

המכשפה מרחוב מלצ’ט 3
מחבר: טאוב גדי
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-513008
תאריך יציאה: 4/2009
תיאור:

זה לא קל לאהוב כל כך, ובמשך כל כך הרבה זמן. אהבתו העקשנית של אסף לליאן מתחילה עוד לפני כיתה אלף ונמשכת שנים ארוכות, עד לבגרות, למרות הסערות והמבחנים שבהם היא עומדת. גם לא קל להיות הילד היחיד שיודע שהשכנה בקומה מתחת היא מכשפה. ולא קל להתאפק מלגלות את הסוד, בעיקר אחרי שאתה מתיידד אתה ויודע די הרבה על מה זה להיות מכשפה אמיתית באמצע תל אביב.
סיפור אהבתו של אסף לליאן וסיפור אהבת נעוריה של המכשפה מקרבים בין הילד לבין האישה הזקנה ומולידים יחסים יוצאי דופן, שבסופו של דבר משפיעים עמוקות על שניהם.
גדי טאוב בונה עולם שהוא קרוב ומוכר - העולם שבו כולנו חיים, ועם זאת עולם שהוא מלא קסם ומסתורין. עולמם המורכב של ילדים - על השמחות, התקוות, האכזבות ומעשי האכזריות שבו - משורטט באמינות וברגישות הן מנקודת מבטו של ילד והן מנקודת מבטו של אותו ילד, שהתבגר. הריאלי והפנטסטי, הילדות והבגרות מאירים זה את זה ומשתלבים יחדיו לעלילה עשירה, דינמית וסוחפת.

גדי טאוב פרסם עד כה קובצי סיפורים לילדים ולמבוגרים וכולם זכו להצלחה. זהו הרומן הראשון מפרי עטו והוא מיועד לבני הנעורים, אבל לא רק להם, גם צעירים יותר וגם מבוגרים ייהנו ממנו הנאה רבה.

ספריו לילדים:
``דברים שאני לא מגלה``;
``דבים שאני לא מגלה ליעל``
ספריו למבוגרים:
``מה היה קורה אם היינו שוכחים את דוב``;
``המרדף השפוף, על תרבות צעירה בישראל

מחיר: 69.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.