ספר לכל - רכש מוסדות

בית החלומות של אן
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-512850
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:


לאחרונה עזבנו את אן, בספר האחרון בסדרה שיצא עד כה בעברית, ברגע שמצאה את אהבתה הגדולה והנפלאה. קוראים רבים חזרו וביקשו מאתנו לגלות להם מה עלה בגורלה של אן האדמונית והפיקחית, אהובת לבם של בני נוער בעולם כולו. כל אלה שקראו את האסופית, את אן מאבונלי ואת אן שרלי, כל אלה שהיו שותפים להרפתקאות, לאהבות ולאכזבות של הנערה המקסימה, לא רצו להיפרד ממנה בלי לדעת האם תממש את האהבה שמצאה ובלי לדעת מה עבר עליה ועל גילברט אהובה.
ובכן, הנה לפניכם בית החלומות של אן, ובו פרק חיים נוסף של הנערה שהיתה לאישה צעירה. אלה חיים שיש בהם הרבה אהבה ורומנטיקה וגם הרבה סבל, כאב ואירועים בלתי צפויים. אין ספק שתיהנו מספר זה לא פחות, ואולי יותר, משנהניתם משלושת הספרים הקודמים.
זו הפעם הראשונה שהספר בית החלומות של אן רואה אור בעברית, ובתרגום רענן, קריא וקולח.
לוסי מוד מונטגומרי (1942-1874), סופרת קנדית נודעת, כתבה יותר מעשרים ספרים, שהמפורסמים בהם הם ששת הספרים העוקבים אחר ילדותה והתבגרותה של אן שרלי. מרק טווין, הסופר האמריקני הנודע, אמר פעם כי ``דמותה של אן היא דמות הילדה החביבה ביותר בספרות מאז עליסה (מארץ הפלאות)``. הסדרה נכתבה והופיעה בין השנים 1908 ו1939-. בית החלומות של אן, שהוא הספר הרביעי בסדרה, ראה אור לראשונה ב1917-.


מחיר: 78.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.