ספר לכל - רכש מוסדות

נקמה מתוקה בע"מ
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-279566
תאריך יציאה: 8/2021
תרגום
תיאור:

ויקטור אלדרהיים ,בעליה של גלריה לאמנות מסטוקהולם ,מעולם לא חשב שזה יקרה לו .נכון שהוא נישל את גרושתו יני מנכסיה אחרי שהתחתן איתה רק בזכות רכושה הרב ומעמדה ,ונכון שאת בנו הסודי קווין הוא נטש למוות בסוואנה האפריקנית .אבל בחלומות הכי שחורים שלו הוא לא חלם שהם ייפגשו.

אלא שפגישה מקרית בין יני לקווין ,שהצליח לשרוד ובילה מספר שנים בקניה ,חושפת שלשניהם יש הרבה מהמשותף ,ובעיקר התיעוב כלפי אלדרהיים .השניים מחליטים ללמד אותו לקח שלא ישכח .הם חוברים להוגו ,פרסומאי מצליח שפתח חברה אשר מציעה שירות ייחודי :נקמה פשוטה ,מדויקת ונכונה - לא אלימה מדי אך בשום אופן לא עדינה .

מזימת הנקמה הולכת ומסתבכת כאשר לתמונה נכנסים גם אביו המאמץ של קווין משבט המסאי ,ושני ציורים אקספרסיוניסטיים עם מחיר פוטנציאלי עצום .התוכנית שרקמו הנוקמים סוטה ממסלולה בדרכים שלא יכלו לשער ,והנקמה נראית פחות ופחות מתוקה...

יונס יונסון ,מחבר רבי–המכר' הזקן בן המאה שיצא מהחלון ונעלם' ,'האנאלפביתית שידעה לספור 'ו'הרוצח שחלם על מקום בגן עדן ' שנמכרו בעשרות מיליוני עותקים ברחבי העולם ,עושה זאת שוב ,ובגדול .בנקמה מתוקה בע"מ הוא לוקח אותנו למסע מוטרף חוצה יבשות ,שנים ורעיונות ,עם עלילה פרועה ומצחיקה כמו שרק הוא יודע לכתוב .


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.