ספר לכל - רכש מוסדות

סטארט אפ
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-279161
תאריך יציאה: 6/2019
תיאור:
מאק מאקאליסטר, המייסד של חברת הסטארט אפ טייק-אוף, מנסה לגייס עוד כמה עשרות מיליוני דולרים לסטארט אפ שלו. אפליקציית המיינדפולנס שלו עדיין לא מרוויחה, אבל כולם משוכנעים שיש לה המון פוטנציאל. הוא עומד לשתף פעולה עם קרן השקעות וזה בדיוק הזמן לא לעשות טעויות – אז נחשו מה? מאק, שיוצא עם איזבל, אחת העובדות שלו, שוכח שכל הודעה שנשלחת משאירה אחריה עקבות.
קטיה פסטרנק היא כתבת צעירה ואמביציוזית בסצנת הטק, בלוג רכילות שמדווח על עולם ההיי-טק בניו יורק. עכשיו דן, הבוס שלה, מבהיר לה שהגיע הזמן להשתדרג – להביא סקופ שכולם ידברו עליו, או לפחות יצייצו אותו מחדש. צירוף מקרים מביא לידיה את הטלפון של איזבל בדיוק כשהודעה ממאק מגיעה אליו – עכשיו השאלה היא מה הדבר הנכון לעשות.
סברינה בלום תקועה באמצע – איזבל היא הבוסית שלה, מאק מנהל את החברה שהיא עובדת בה, ודן, הבוס של קטיה, הוא בעלה. והיא רק רוצה להצליח לתמרן בין הקריירה, המשפחה, והתמכרות קטנטנה לקניות...
סטארט אפ הוא דיווח כן ואמיתי מעולם ההיי-טק בניו יורק, עולם שבו אם אתה שולח את התמונה הנכונה לאדם הנכון אבל עושה את זה באפליקציה הלא נכונה – זה יכול לעלות לך מיליוני דולרים.

מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.