ספר לכל - רכש מוסדות

חייל מרגל: סיפורו האמיתי של סוכן ביון
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-279156
תאריך יציאה: 8/2017
תיאור:
"אני חייל ומרגל. אני הסיוט הכי גדול של האויב שלנו והנכס הכי אפל של המדינה."

טום מרקוס גדל כילד רחוב, וכבר בגיל
שש–עשרה התגייס לצבא. החיים ברחוב הכינו אותו היטב: הוא היה נחוש, מסור וידע לשרוד. בזמן ששירת ביחידה מיוחדת בצפון אירלנד קיבל באופן יוצא דופן פנייה יזומה מסוכנות הביון הבריטית –
ה–MI5 – להתגייס לשורותיה. וכך, על רקע איום הטרור האסלאמי ההולך וגובר בעולם המערבי כולו ובבריטניה בפרט, נבחר לעמוד בחזית המלחמה על שלום המדינה ואזרחיה.

בדייקנות ובכנות מצליח מרקוס לפרוט לפרטים את שגרת יומו של סוכן חשאי במאה ה–21; הוא חייב תמיד להיות דרוך, לעמוד על המשמר, להשתלב בקהל ולהחליף זהויות בתוך שניות: מקבצן מטונף לפועל פשוט שנכנס לפאב בסוף יום עבודה או לאורח במלון יוקרתי. עליו לדעת לקבל החלטות גורליות בקור רוח: איך להציל שוטר שנקלע בטעות למפגש של ראשי המחתרת האירית מבלי להיחשף? האם ייתכן שהמטיף המוסלמי יצא מהמסגד מחופש לאישה בבורקה כדי לחמוק ממעקב? ומה בין דיפלומט רוסי, בלונדינית יפהפייה ומהנדס בפרויקט הלוויינים הלאומי? טום וצוותו יעשו הכול למען המטרה המבצעית, כי בתפקיד שלהם, להצלחה ולכישלון יש משמעות של חיים ומוות.

חייל, מרגל מאפשר הצצה נדירה לדרכי הפעולה של אחת מסוכנויות הביון המובילות והחשאיות בעולם, ומה שנראה כעלילת מתח בדיונית – הוא למעשה שיקוף של המציאות.

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.