ספר לכל - רכש מוסדות

הגוף האנושי
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-278428
תאריך יציאה: 1/2015
תיאור:
קבוצה של חיילים איטלקים צעירים נשלחת לראשונה למלחמה האמתית, לאייש בסיס קדמי באפגניסטאן. סגן אֶגִ'יטוֹ, הרופא, שנקרע כל חייו בין הוריו לאחותו, מנסה למצוא דווקא שם את השקט. אטייֶרי יוכל לתפוס מרחק מאמו האלמנה, שמסרבת להכיר בכך שבנה כבר אינו ילד, וצֶ'דֶרנֶה יוכל אולי לפרוק את הזעם הילדותי שאצור בו. קַמפּוֹרֶזִי מתגעגע לאשתו ולבנו הקטן בעוד הנגד רֶנֶה מגלה שלעבודה הצדדית המכניסה שלו יכולות להיות תוצאות כבדות משקל. ועם כולם מתמודדת בקשיחות מופגנת ג'וליה זַמפּייֶרִי, החיילת היחידה במחלקה.

מערכת הקשרים והכוחות שמקרבת ביניהם ומרחיקה אותם חליפות מתערערת כשהם יוצאים למשימה שגורלה נחרץ מראש. כעת הם ייאלצו להתמודד גם עם מה שהותירו מאחוריהם לא פתור.

באותו מבט חודר וכן שראה לנפשם של גיבורי הרומן הראשון שלו, "בדידותם של המספרים הראשוניים" מתבונן פאולו ג'ורדנו בקבוצת אנשים שבחרו להיות חיילים. כל אחד מהם נושא מטען, וכמו המטענים שמניח האויב הבלתי נראה, הוא עלול להתפוצץ בכל רגע.

פאולו ג'ורדנו נולד בטורינו ב-1982 ושם גם קיבל דוקטורט בפיסיקה. הוא צעיר הזוכים בפרס סטרֶגָה האיטלקי היוקרתי, על ספר הביכורים שלו, "בדידותם של המספרים הראשוניים" שתורגם לכ-40 שפות ונמכר במיליוני עותקים בכל רחבי העולם. "הגוף האנושי" הוא ספרו השני.

מחיר: 69.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.