ספר לכל - רכש מוסדות

הזקן בן המאה שיצא מהחלון ונעלם
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-277798
תאריך יציאה: 9/2011
תיאור:
הזקן בן המאה שיצא מהחלון ונעלם היה הספר הנמכר ביותר בשוודיה ב-2010 וכיכב ברשימות רבי המכר גם בספרד, צרפת, איטליה וכל מדינה שבה ראה אור עד כה.

זהו סיפורו המצחיק עד דמעות של אלן קרלסון, שפרש לבית אבות אחרי חיים ארוכים וסוערים. זו אמורה להיות תחנתו האחרונה עלי אדמות - אבל גופו בריא ומסרב לבגוד בו, ולאכזבתו הגיע יום הולדתו המאה.

בבית האבות מכינים לכבודו אירוע רב-רושם ומשתתפים, אבל אלן נמלט ממסיבת יום ההולדת שלו עצמו. כשעובר אורח מבקש ממנו להשגיח לרגע על מזוודה מסתורית, הוא מחליט לקחת אותה ולהיעלם. עד מהרה נאלץ אלן להימלט על נפשו - כשבעקבותיו דולקים שוטרים וגנגסטרים, התקשורת השוודית והאומה כולה.

המרדף בן החודש אחר אלן והכנופיה הצבעונית שמתקבצת סביבו שזור במסע מטורף לאורך המאה ה-20: איך קרה שגיבורנו הציל ממוות את הגנרליסימו פרנקו, קיבל טרמפ מצ´רצ´יל, סעד ארוחת ערב עם טרומן ושט בנהרות סין עם רעייתו הצעירה של היושב ראש מאו? מתברר שאלן לא רק היה עד לכמה מהמאורעות המכריעים במאה הקודמת, אלא אף גרם להם.

הזקן בן המאה שיצא מהחלון ונעלם הוא ספרו הראשון של יונס יונסון, יליד 1962, עיתונאי ויועץ תקשורת שוודי. הוא זכה לשבחי הביקורת בכל שפה שאליה תורגם, נמכר בשוודיה לבדה ב-800 אלף עותקים, ובמיליון וחצי עותקים בחמש שפות נוספות. הספר נמכר לתרגום ל-26 שפות ואחרי מאבק בין עשר חברות הפקה נמכרו גם הזכויות לעיבודו לקולנוע.




מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.