ספר לכל - רכש מוסדות

פרקליט אנונימי
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-277353
תאריך יציאה: 6/2009
מספר עמודים: 296
תיאור:
הוא מבריק אך חסר רחמים, ואין לו סבלנות לעורכי דין שכירים שהולכים הביתה לפני חצות. הוא שונא חגים ועוזרים משפטיים. הוא הקים בלוג כדי לגלות לעולם איך באמת נראים החיים בפסגת המקצוע שלו. נא להכיר, פרקליט אנונימי - משרד פינתי, שולחן גרניט, 675 דולר לשעה. הקיץ בפתח, והוא מקבל יבול חדש של טרום מתמחים משפטיים, שעומדים לחתום על ויתור על החיים שלהם כדי לעבוד תמורת משכורת שנתית של מאות אלפי דולרים. אבל יש כמה בעיות שהוא צריך לטפל בהן. קודם כול השמוק, יריבו הנצחי במשרד, שעושה שמיניות באוויר כדי לנצח אותו במירוץ לתפקיד השותף הבכיר; הרעיה האנונימית, שמבזבזת את הכסף שלו בקצב שהוא מרוויח אותו; וגם הבלוג הסודי שהוא כותב, שמספק לו קצת הנאה מעוותת, עד שהוא מקבל אימייל מאחד מעובדי המשרד, שזיהה את הכותב.

פרקליט אנונימי, ספר שכתוב בצורת בלוג, הוא רומן ביכורים מצחיק ונשכני על פרקליט צמרת שכתב בלוג כן להדהים על החיים במשרד שבו הוא שותף, ועכשיו הבלוג מאיים להרוס אותו.

ג´פרי בלקמן אינו שותף בכיר במשרד עורכי דין גדול, אך הוא מחברו של בלוג פופולרי בשם פרקליט אנונימי (www.anonymouslawyer.blogspot.com), אחד הבלוגים הפופולריים באינטרנט. בלקמן סיים לא מזמן את לימודיו בבית הספר למשפטים של אוניברסיטת הרווארד והוא מתגורר בברוקלין, ניו יורק.

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.