ספר לכל - רכש מוסדות

אהבה אסורה בפטרבורג
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-277311
תאריך יציאה: 9/2008
תיאור:
בבוקר מושלג בסנט פטרבורג מתעורר איש מוסד לצדה של אהובתו הרוסייה, ומחליט להפוך את השקר לאמת: סיפור הכיסוי שלו יהיה מעתה למציאות חייו. לא עוד סוכן חשאי שנישואיו נהרסו בגלל סוד שהסתיר במשך שנים. מהיום הוא יהיה איש עסקים קנדי המנהל חיים שקטים עם מוכרת הספרים היפה שבה התאהב.
אבל כוחות חזקים מזוג הנאהבים מסרבים להרפות את אחיזתם. את החוזה שכרת הגיבור עם מדינתו לפני שנים רבות - גם אהבה גדולה לא תוכל לבטל, ומכאן מסתחרר הסיפור עד לסופו הדרמטי.

אהבה אסורה בפטרבורג הוא רומן סוחף על אדם הפונה עורף לעברו ויוצא למלחמה נואשת על הסיכוי האחרון שלו לאושר. באומץ ובכישרון פורש מישקה בן-דוד את עולמו של סוכן מוסד שלא הכרנו כמותו: אנטי גיבור צנוע הנקרע בין נאמנויות סותרות, בעולם שאין בו טובים ורעים. בן-דוד מפליא לתאר פעולות ריגול נועזות, חושף את הקושי העצום בחיים מלאי סודות ושקרים, וטווה סיפור מרגש על אהבה כנגד כל הסיכויים.

אהבה אסורה בפטרבורג היא יצירה רבת-רבדים, הכתובה בלשון עשירה וקולחת. עולם הריגול מספק מסגרת מפתיעה לרומן מורכב, עשוי היטב, שהספרות עצמה משמשת בו בתפקיד מפתח.

זהו ספרו העשירי של מישקה בן-דוד, בכיר לשעבר במוסד ודוקטור לספרות עברית, זוכה פרס ראס הממשלה לספרות. ספריו הקודמים, ביניהם "דואט בביירות", "מפגש בברלין" ו"לא ראיתי חיילים שמחים", היו לרבי מכר.

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.