ספר לכל - רכש מוסדות

ריקוד האדמה
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-276851
תאריך יציאה: 2/2008
תיאור:
ב-1995 התרחשה בעיר קובה שביפן רעידת אדמה שחוללה הרס עצום וגרמה למותם של אלפים. רעידת האדמה היא הרקע לששת הסיפורים הקצרים בקובץ המרהיב של הרוקי מורקמי.
גיבורי הסיפורים מתמודדים כולם עם התרחשויות מפתיעות ובלתי נשלטות. המפוררות את חייהם ומאלצות אותם למצוא תקווה ודרכים לבנייה מחדש.

אישה שמראות ההרס בטלוויזיה מהפנטים אותה מחליטה לעזוב את בעלה; צייר שרודף אותו פחד לא רציונלי שייכלא וימות בתוך מקרר מתמסר באובססיביות להקמת מדורות על חוף הים; פקיד בנק פוגש צפרדע ענקי, המגייס אותו למלחמה בתולעת מפלצתית; רופאה הנוסעת לכנס בתאילנד פוגשת שם מרפאת לא שגרתית - אלה ועוד הם גיבוריו של מורקמי, המוכיח שוב כי הוא כותב-אמן המלהטט בקלות בין היומיומי למטפיסי, השגרתי והסוריאליסטי, כאבי הלב וההומור המשחרר.

הרוקי מורקמי נולד ב-1949 בקיוטו, גדל בקובה ולמד תיאטרון ותולדות האמנות בטוקיו. עד שהחל לכתוב בגיל 29 ניהל מועדון ג'אז, ואהבת המוסיקה ניכרת היטב בכתיבתו. רבים מספריו תורגמו לעברית ובהם "קורות הציפור המכנית", "יער נורווגי", "מרדף הכבשה" ו"קפקא על החוף". בשנה החולפת זכה בפרס קפקא לספרות ונכלל ברשימת המועמדים לפרס נובל לספרות.

מחיר: 84.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.