ספר לכל - רכש מוסדות

מץ אחרון
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-276231
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

יום אחד מפסיקה סבתו של דור לדבר, וחנה, אחותה, ששנים רבות שמרה על שתיקה ונחשבה לאילמת בקיבוץ, פוצה את פיה. אולם היא מדברת רק אל דור ואל אביו.

בתחילה שברי משפטים בגרמנית, ולאחר מכן משפטים שלמים הנדמים כסתומים אבל מכילים אמת קשה על עברן המשותף של שתי האתיות ועל הקשר ביניהן. ורומזים על דבר קיומו של אוצר טמפלרים שהגיע לרשותה של הסבתא בצעירותה. אך איש מבני משפתתה לא שמע עליו.

פקעת הסודות שחנה מטילה לחלל הקיבוץ מעוררת את סקרנותה של סאני, בת דודתו של דור ושל גבי, אחיו. השניים. כמוהם כדור, נמשכים אל ההבטחה לגילוי העבר ולגילוי האוצר. דור, בן העשר כמעט, המנודה מחברתם של ילדי הקיבוץ, נהפך לכלי שרת במשחק שתוקיו אינם מוכרים לו - עולם המבוגרים על יצריו ותככיו, על מאזו האימה של הניצול והמניפולציה שלו ועל נקמנותו ואפילתו. ומאמציו לפענח את הקודים של עולם זה ולהרכיב את הפאזל המשפחתי הנשכח כרוכים - כך הוא לומד אט - אט - במחיר כבד.



בסץ "חי11, רומו התבגרות הרפתקני ומרתק, אין רגע דל. ברגע שאירועי העבר מתחילים לצוף עוברים בני משפחתו של דור, ודור עצמו, טלטלה אחר טלטלה, וסיפור הימים שבהם חצה דור את סף הבגרות והותיר את ילדותו מאחור נעשה גם לסיפורה של תברה הולכת ונעלמת, חברה המושתתת על עקרונות נוקשים, ועל סודות שגילוים, ואולי גם שמירתם מלכתחילה, הם הקטליזטורים להתפוררותה.



מץ אחר1ן הוא ספרו השני של י1בל פלגי. קדם לו הרומן "איש הברוש".

מחיר: 79.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.