ספר לכל - רכש מוסדות

ספוטניק אהובתי
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-276159
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

באביב שנתה עשרים ושתיים בתאבה סומירה, לראשונה בחייה, אהבה סוחפת, כמו טורנדו הממוטט את כל הנקרה בדרכו. אהבתה של סומירה הייתה מבוגרת ממנה בשבע עשרה שנה ונשואה. וכן, זו הייתה אישה. שמה היה מיו. סומירה המאוהבת עד מעל לראשה במיו היא מושא אהבתו של ק´, המספר. מרגע שפגש אותה יכול היה לנהל שיחות אינטימיות לתוך הלילה על השאלות הגדולות של החיים, היא לבדה יכלה להפיג מעט את בדידותו. ק´ אוהב את סומירה, סומירה אוהבת את מיו, ומיו חשה כאחד מאותם אלפי הלוויינים הנעים בחלל, כל אחד מהם לכוד במסלולו. לעתים המסלולים מתלכדים, אבל רק לרגע; בחלוף הרגע שוב יהיו שרויים בבדידות מוחלטת.
סומירה מצטרפת למסע עסקים שעורכת אהובתה באיטליה, ומשם שתיהן ממשיכות לחופשה בלתי מתוכננת באי וייני קטן. כשסומירה נעלמת במפתיע, מיו מבקשת מק´ להגיע לאי ולסייע לה בחיפושים אחריה.
הרוקי מורקמי לוקח אותנו לטוקיו, איטליה ויוון, לעולמו של ג´ק קרואק ולמוסיקה של באך וברהמס, ומספר לנו סיפור על משולש של אהבות עמוקות ותשוקות בלתי ממומשות, על בדידות קיומית שאין לה סוף, על ייסורי הכתיבה ועל הנחמה.
מורקמי ("יער נורווגי","מרדף הכבשה") נמנה עם סופריה החשובים והפוריים של יפן, וללא ספק הוא הפופולרי שבהם. קולו הנפלא והייחודי שלעולם אינו חדל מלהפתיע כבש מיליוני קוראים בעולם כולו.
211 עמודים.

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.