ספר לכל - רכש מוסדות

אהבה וערגה בבומביי
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-275629
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:
"מהפנט... צ`אנדרה יודע כיצד לתפוס עידן שלם של ציפייה ואובדן במשפט אחד..." (ג`יימס ווד - "ניוזדיי")

קריאה באהבה וערגה בבומביי. ספרו השני של הסופר ההודי ויקראם צ`אנדרה, דומה להתבוננות ישירה בערגתם הפרטית של בני אדם ספציפיים תוך כדי ריצה במעבה ההמון הסואן. כמו ב"אלף לילה ולילה" בן ימינו בבומביי, הגיבור המשותף לסיפורים שבספר מספר את המעשיות שלו לבעליו של בר קטן בעיר ולקבוצה של באי המקום המכורים לדבריו.
כל הסיפורים דנים במאבק להשיג דבר מה שכמו הולך ומתרחק, וכולם מצטיינים ביכולת אפיון משכנעת באופן לא רגיל. בלבו של כל סיפור מצפה איזה מסתורין שמזמין לקרוא עוד ועוד. כך בסיפור "דהארמה". על חייל לשעבר החווה "כאב רפאים" ברגלו שנכרתה, ב"קאמה". סיפור חקירת רצח חושף סבך של עוולות מיניות ופוליטיות, וב"שאנטי", המתאר את חיפושיו המסוכנים של מתכנת מחשבים הומוסקסואל אחר אהובו שנעלם. וכך בכל הסיפורים כולם. אהבה וערגה בבומביי הוא אכן ספר על אהבה ועל ערגה, שכל חלקיו שלמים לעצמם ומורכבים יחד לכדי יחדיה אחת של סיפורת מעולה.

ויקראם צ`אנדרה, המתגורר בוושינגטון ובבומביי, פרסם מסיפוריו ב"ניו יורקר" וב"פריס דיוויו". והוא מלמד כתיבה יוצרת באוניברסיטת ג`ורג` וושינגטון. הרומן הראשון פרי עטו, "אדמה אדומה וגשם סוחף", זכה בפרס דייוויד היגהאם ובפרסים יוקרתיים אחרים.


מחיר: 40.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.