ספר לכל - רכש מוסדות

סוכנות הבילוש של דירק ג’נטלי
הוצאה: כתר
מספר קטלוגי: 10-274451
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

איך מפענח דירק ג`נטלי מקרה רצח? באמצעים לא שגרתיים. ג`נטלי, רומנטיקן תאב מוסיקה ובעל חוש הומור, הוא בלש המפעיל צלילים, בדיחות, שדים, רוחות ואימה בדרך לפתרון התעלומה.



אלה הם מרכיבים מוזרים בעבודתו של בלש, אך מתבקשים - כמעט מובנים מאליהם - כאשר דוגלס אדאמס כותב סיפור בלשי. ואכן, דירק ג`נטלי סוטה לחלוטין מן המסורת המהוללת של בלשים בריטים. גישתו ההוליסטית, המבוססת על ראיית מכלול הקשרים בין דברים, מעצבנת, מצחיקה ומגרה כאחת.



לפתרון בעיית היעלמו של החתול הוא מגייס את תיאוריית הקוואנטים וגם מלהטוטי קוסמים אין הוא מושך ידו.



ובכן, למה יידרש בבואו לפתור תעלומת רצח? במקום לשעמם את עצמו בזוטות כגון טביעות אצבעות, הוא מעדיף להניח לדמיונו לרחף אל הבדיוני. המקוריות הזו מניבה פירות מדהימים ומקרבת אותו אל השגת הבלתי אפשרי.



הספר מצטיין ברוחב היריעה שלו. מן הפרטים הקטנים אל הפילוסופיה; מעולם הטכנולוגיה הקר אל עולם השירה והמוסיקה; מן העבר הרחוק אל העבר הקרוב, ההווה, ואל העתיד הרחוק. האנושיות של הדמויות, האירוניה הדקה, ההומור המרפרף קרוב לפני השטח, כל אלה תובעים מן הקורא עירנות ששכרה בצדה.



דוגלס אדאמס, בוגר אוניברסיטת קיימברידג`, הוא מחברם של ספרי מדע בדיוני המוכרים גם לקורא הישראלי - "מדריך הטרמפיסט לגלאקסיה", "המסעדה שבסוף היקום", "החיים היקום וכל השאר" ו"היו שלום ותודה על הדגים".

מחיר: 74.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.