ספר לכל - רכש מוסדות

שער לארכיטקטורה
הוצאה: דביר
מספר קטלוגי: 1-0002587
תאריך יציאה: 11/2008
מספר עמודים: 288
תיאור:
הארכיטקטורה היא האמנות המשקפת באורח הכולל ביותר את רוח זמנה - דתית, פילוסופית וטכנולוגית, והיא גם האמנות היחידה שבתוכה אנו חיים. ואכן, כל המתעניין בארכיטקטורה ימצא בספר זה סקירה היסטורית ממצה וניתוחים מאירי עיניים על נושאים הרלוונטיים לשיח האמנותי והמקצועי. גם כל מי שבנה, בונה או עתיד לבנות אי פעם בית, ובעלי מקצוע בפרט, ימצאו בו אינפורמציה מועילה.

הספר בנוי משלושה חלקים: החלק הראשון מנתח ומסביר את סגולותיו של הבית הפרטי המפורסם ביותר במאה ה-20, הבית על האשד של האדריכל פרנק לויד-רייט. החלק השני סוקר את סגנונות האדריכלות מאז ימי קדם ועד עצם הימים האלה. החלק השלישי מוקדש לחומרי הבנייה ולאופן שהם משמשים בבנייה עממית ובבנייה מונומנטלית ברחבי העולם כולו.

ירון גולני הוא אדריכל ומתכנן ערים, בוגר הטכניון בחיפה. בשנים 1991 עד 2003 היה שותף במשרד האדריכלים "לביא-גולני", ובמסגרתו תיכנן והקים פרוייקטים ארכיטקטוניים מגוונים: בתים פרטיים, בתים משותפים, בנייני משרדים, בנייני ציבור ותוכניות בינוי עיר. בה בעת המשיך גולני את פעילותו האקדמית באוניברסיטת תל אביב, שם סיים תואר שני בחוג לפילוסופיה. בימים אלו ירון גולני מלמד באוניברסיטת מלבורן, אוסטרליה, ובמקביל ממשיך בפעילותו המקצועית כאדריכל.

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.